Pokémony w centrach Unibaila
TechnologieUnibail-Rodamco wchodzi w partnerstwo z Niantic, producentem i wydawcą Pokémon Go, oraz The Pokémon Company International, w celu rozmieszczenia tej zimy PokéStops i "siłowni" w 58 centrach handlowych w Europie. Dzięki temu Unibail-Rodamco będzie gościć maksymalnie 1000 PokéStops i "siłowni", umieszczonych wśród instalacji artystycznych i stref socjalnych w centrach handlowych.
– Jest to pierwszy przypadek w Europie, kiedy centra handlowe uwolnią potęgę gry Pokémon GO, angażując się w rzeczywistość rozszerzoną i zapewniając doświadczenie, które daje więcej niż same zakupy – tłumaczy właściciel centrów handlowych.
– Jesteśmy znaczącymi partnerami w Europie [z Niantic] i ostatnio pracowaliśmy wspólnie nad wdrożeniem w naszych centrach Ingress – pierwszej mobilnej gry typu multiplayer, stworzonej przez Niantic, stosującej rzeczywistość rozszerzoną, którą wprowadziliśmy w 2014 roku. Pokémon Go to kolejny przykład stosowania przez Unibail-Rodamco innowacyjnych technologii w celu wzbogacenia doświadczenia klientów w naszych centrach handlowych i dalszego rozwijania naszego celu tworzenia centrów społecznych, gdzie ludzie chętnie się spotykają – wyjaśnia Jean-Marie Tritant, dyrektor do spraw operacyjnych w Unibail-Rodamco.
– Dzięki partnerstwu z Unibail-Rodamco europejscy "trenerzy" nie zmarzną tej zimy – powiedział John Hanke, prezes firmy Niantic. – Każde wybrane centrum handlowe w Europie dostarczy duży zbiór PokéStops i "siłowni" dla "trenerów" i ich znajomych, gdzie będą mogli wspólnie bawić się w bezpiecznej, towarzyskiej atmosferze – dodał.
– Po znakomitym roku, jakim dla Pokémona był 2016, cieszymy się, że będziemy współpracować z partnerem, który da graczom jeszcze więcej możliwości zabawy dzięki grze w Pokémon Go w centrach handlowych – powiedział Gaku Susai, wiceprezes do spraw operacji w londyńskim oddziale The Pokémon Company International.
Unibail-Rodamco jest włascicielem m.in.: Arkadii i Galerii Mokotów, a także Galerii Wileńskiej. W 2017 gości powita pierwsze w Polsce niewarszawskie centrum handlowe Unibail-Rodamco – galeria we Wrocławiu. Niantic tworzy mobilne doświadczenia w świecie rzeczywistym, które promują zabawę, eksplorację i kontakty społeczne. Rozwijające się w ramach Google, Niantic, oddzieliło się w 2015 roku, dzięki inwestycjom Google, The Pokémon Company i Nintendo. Immersyjna, osadzona w świecie rzeczywistym gra mobilna Ingress została ściągnięta ponad 20 mln razy i jest grana w ponad 200 krajach i terytoriach na świecie. Niantic wyprodukowało i wydało również Pokémon Go, grę Pokémon osadzoną w realnym świecie, przeznaczoną na urządzenia mobilne z systemem iOS i Android, pobraną ponad 500 mln razy w ciągu pierwszych dwóch miesięcy. The Pokémon Company International, filia The Pokémon Company w Japonii, zarządza projektami poza Azją, jest odpowiedzialna za zarządzanie marką, licencjonowanie i marketing Pokémon Trading Card Game, animowanego serialu telewizyjnego, rozrywki domowej i prowadzi oficjalną stronę internetową Pokémon. Pokémon powstało w Japonii w 1996 i dziś jest jedną z najpopularniejszych na świecie własności intelektualnych z branży rozrywki dla dzieci.
Październik w budownictwie mieszkaniowym – przybywa inwestycji
Październik w budownictwie mieszkaniowym – przybywa inwestycji
Polski Związek Firm Deweloperskich
Najnowsze dane GUS pokazują dużą aktywność na rynku mieszkaniowym i to zarówno jeśli chodzi o inwestycje rozpoczynane przez deweloperów, jak i budownictwo indywidualne. Październik ...
Przyspieszenie w elektromobilności: 10 tysięcy punktów ładowania na horyzoncie
Przyspieszenie w elektromobilności: 10 tysięcy punktów ładowania na horyzoncie
Powerdot Polska
9,8 tys. punktów ładowania aut elektrycznych jest już zarejestrowanych w systemie Urzędu Dozoru Technicznego. Dzięki dużym inwestycjom w infrastrukturę, Polska wypada coraz lepiej ...
Szanse na odbicie rynku prefabrykacji betonowej?
Szanse na odbicie rynku prefabrykacji betonowej?
PMR Market Experts
Problem z dostępnością pracowników na placach budów jest coraz większym wyzwaniem. Wpływ tego zjawiska na rosnącą popularność technologii prefabrykacji betonowej staje się bardziej ...